Użytkowe

Senner Audi S5 Sportback

Senner Audi S5 Sportback
Tuner Senner przedstawił zmodyfikowane Audi S5 Sportback. Zmiany wprowadzone przez Sennera obejmują nowe, siedmioramienne aluminiowe felgi, obniżone zawieszenie, elementy wnetrza z włókna weglowego i modyfikacje komputera sterującego pracą jednostki i podzespołów.

Carlsson Smart ForTwo Coupe

Carlsson Smart ForTwo Coupe
Carlsson prezentuje nowy body kit do indywidualizacji wyglądu Smarta ForTwo Coupe. Mały, miejski samochodzik urzekł kolejnego tunera i możemy go oglądać w zmienionej wersji. Poprzednio prezentowaliśmy Smarta ForTwo BRABUS WeSC. Tym razem możemy się przyjrzeć jak mierzącego 2,7 m Smarta zmienił z klasą tuner Carlsson na potrzeby miejskiego życia.

Cztery wersje Scion iQ

Cztery wersje Scion iQ
Na targach SEMA Motor Show 2011 w Las Vegas Scion zaprezentował cztery odmiany tunigowe swojego modelu iQ. Samochody zostały stworzone na pokaz Tuner Challenge. Sciony zostały zmodyfikowane w różnym stopniu, w zależnosci od przeznaczenia. Największe ingerencje w zmiany otrzymała wersja iQ RS, która zostały przygotowane do startów w wyścigach.

2012 Opel Astra OPC

2012 Opel Astra OPC
Opel zaprezentował swoją sportową odmianę modelu Astra OPC. Samochód jest wyposażony w 2,0 litrowy czterocylindrowy turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem o niebagatelnej mocy, jak na auto klasy kompakt, 280 KM i 400 Nm momentu obrotowego.

2012 Brabus Rocket 800 Mercedes CLS

2012 Brabus Rocket 800 Mercedes CLS
Brabus buduje najszybsze uliczne wyścigowe sedany od wielu lat. Tradycja ta rozpoczęła się w 1996 roku z Brabus E V12, który osiągał prędkość 330 km/h. Kolejnym samochodem był Brabus E V12 Biturbo z 2003 r., który osiągał 350,2 km/h. W 2006 roku Brabus Rocket, zbudowany w małych seriach produkcyjnych w oparciu o pierwszą generację Mercedesa CLS, poprawił rekord świata na 365,7 km/h. Najszybszy był Brabus E V12 na bazie nowej klasy E, który „wycisnął” 370 km/h.

2012 Toyota Avensis

2012 Toyota Avensis
Nowa Toyota Avensis zadebiutuje na Frankfurt Motor Show 2011. Dokonane zmiany w porównaniu do poprzednika są znaczące. Fundamenty obecnego modelu jak przestronność, funkcjonalność i oszczędność paliwa zostały zachowane w samochodzie trzeciej generacji.