Senner Audi S5 Sportback

Senner Audi S5 Sportback
Tuner Senner przedstawił zmodyfikowane Audi S5 Sportback. Zmiany wprowadzone przez Sennera obejmują nowe, siedmioramienne aluminiowe felgi, obniżone zawieszenie, elementy wnetrza z włókna weglowego i modyfikacje komputera sterującego pracą jednostki i podzespołów.

Specjaliści od tuningu zamontowali piękne alufelgi w rozmiarze 9.5Jx20? z przodu oraz 11Jx20? z tyłu. Na felgach zamontowano ogumienie Conti Sport Contact 5P w rozmiarach 255/30 R20 z przodu oraz 295/25 R20 na tylnej osi.
Samochód jest w kolorzeczarny metalik, a listwy wykończeniowe, ramki wokłół okien i ranki świateł przeciwmgielnych zostały pomalowane pod kolor karoserii.
Zawieszenie jest regulowane i gwintowane B16 PSS10 od Bilsteina z możliwością regulacji ciśnienia. Zawieszenie można obniżyć z przodu o 40 mm i 35 mm na tylnej osi.
Moc silnika wzrosła aż do 445 KM (327 kW) i 530 Nm momentu obrotowego, przy mocy fabrycznej wynoszącej 333 KM (245 kW) i 440 Nm. Tak imponujący wzrost mocy jest możliwy dzięki zamontowaniu sportowego filtra powietrza, zmienionego i sportowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej, powiększonej średnicy rury do 63,5 mm oraz 4 rur wydechowych i oczywiście zmianie oprogramowania sterującego pracą silnika.
Senner oferuje jako opcję tarcze obrotomierza z karbonu oraz Converter Power, za pomocą którego można sterować przepustnicą.
Całkowity koszt modernizacji Audi S5 wynosi 15 000 euro.