Land Rover Defender Prindiville Design

Land Rover Defender Prindiville Design
Land Rover Defender Prindiville Design udowadnia, że ekskluzywność nie musi się kojarzyć tylko z drogimi limuzynami. Czym właściwie charakteryzują się ekskluzywne auta? Jedne są drogie, inne rzadko spotykane bo wyprodukowane w ograniczonej ilości egzemplarzy, a niekiedy na ich wyposażeniu brakuje jedynie automatycznego kierowcy.

Land Rover Defender Prindiville Design posiada przynajmniej kilka cech ekskluzywności. Został wyprodukowany w ograniczonej ilości 25 egzemplarzy, wykonany całkowicie ręcznie oraz co najbardziej spotykane – jest drogi. Za wisienkę na torcie możemy uznać tuning przez Alive.
Bazą pod modyfikacje została standardowa wersja Defendera 90 Hard Top, która została gruntownie przerobiona z zewnątrz oraz wewnątrz. Ulepszeniu i modyfikacjom uległ układ hamulcowy, system chłodzenia oraz silnik, którego tuningiem zajęła się brytyjska firma Alive Tuning.
Land Rover Defender Prindiville posiada wysokiej wydajności sportowy układ wydechowy, przednie reflektory oraz tylne światła wykonane w technologii LED oraz żebrowaną kratę wlotu powietrza. Nie zapomniano o łatwym parkowaniu w czym pomagają przednie oraz tylne czujniki parkowania wraz z systemem kamer. Defender Prindivielle jeździ na 18-calowych pięcioramiennych alufelgach, a o bezpieczne zatrzymanie dbają sportowe tarcze z systemem sześciu tłoczków wewnątrz zacisków.
W Land Rover Defender Prindiville standardowy silnik 2.4 TDI z mocą 122 KM został podniesiony do 190 KM. Wraz z podniesieniem mocy wymieniono chłodnicę na większą i wydajniejszą, węże silikonowe i turbosprężarkę.
Silnik w standardzie pracuje z sześciobiegową manualną skrzynią biegów, a w standardzie możemy zamówić automat lub skrzynię Tiptronic. Land Rover Defender Prindiville przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10 sekund, co jest dobrym osiągnięciem jak na sportową terenówkę.Wnętrze Land Rover Defender Prindiville Wewnątrz zasiadamy na sportowych fotelach wykończonych najlepszą włoską skórą, którą również jest obszyta kierownica. Szwy w kierownicy oraz fotelach są w czerwonym kolorze a na siedzeniach jest dodatkowo logo Prindiville. Kierowca oraz pasażer dywaniki podłogowe mają wyłożone alcantrą, która doskonale współgra ze skórzanym wykończeniem.
Każdy Land Rover Defender Prindiville jest oznaczony unikalnym numerem, jednym z 25 w postaci aluminiowej blachy identyfikacyjnej na desce rozdzielczej.
Kabina pasażerska jest doskonale wyciszona. Dźwięk jaki dobiega do nas z kabiny silnika jest dosłownie minimalny. Jest to doskonała wiadomość, gdyż możemy się wsłuchiwać w system multimedialny zamontowany w Defenderze. Na pokładzie znajduje się pięciocalowy monitor LCD z interfejsem telewizji zapewniający dostęp do bezprzewodowego internetu, odtwarzacz DVD, nawigacja satelitarna, system zewnętrznych kamer z których mamy podgląd na 360 stopni dookoła samochodu oraz cztery głośniki.